تابش بر حمایت خود از هیاتهای ورزشی که داری برنامه مدون و زمانبندی باشد تاکید نمود

یزدفردا :نماینده مردم اردکان و نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به پشتوانه افکار عمومی در مقوله ورزش،از مسئولان خواست تا با سپردن کار به مدیران و متخصصین مجرب ، از این پشتوانه قوی در جهت ارتقاء سطح ورزش و درنتیجه توسعه اقبال عمومی به آن که در سالم سازی جامعه و گسترش زمینه های فرهنگی، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی موثر است گام بردارند.

محمدرضا تابش در مراسم اختتامیه مسابقات والیبال جام رمضان این شهرستان در جمع ورزشکاران و مسئولان در سخنانی با بیان این مطلب افزود: توسعه و مدیریت در ورزش امروزه با علم و آموزش آمیخته است و هرچه در این راه از متخصصان و صاحبان فن استفاده گردد، مخاطبان اصلی آن یعنی جوانان بیش از پیش جذب خواهند شد و در نتیجه رشد و شكوفايي استعدادهاي انان در رشته های مختلف را موجب می گردد.

نماینده مردم اردکان با ابراز خرسندی از راه اندازی مدرسه والیبال و تلاش برای استعدادیابی در این رشته ورزشی در سطح شهرستان،موفقیت در این امر را در گرو تداوم این کار دانست و حمایت خود را از چنین اقدامات پایه ای در ورزش اعلام نمود.

تابش همچنین از مسئولان اموزش و پرورش و تربیت بدنی اردکان خواست تا همکاری و تعامل سازنده تری را در جهت شناسایی نسلهای آینده ورزش شهرستان اردکان داشته باشند.

در این مراسم ورزشکاران تیمهای برتر این دوره از مسابقات جوایز خود را از مسئولان شهرستان دریافت نمودند.

محمدرضا تابش همچنین در فینال مسابقات فوتسال جام رمضان این شهرستان حضور یافت و در جمع مسئولان و انبوه جوانان و علاقمندان به این رشته ورزشی ابراز امیدواری کرد تا با برنامه ریزی صحیح و سازماندهی ورزشکاران و استعدادهای رشته های مختلف ورزشی شهرستان ،بتوان در توسعه شاخصهای ورزشی این شهرستان بیش از پیش موفق عمل نمود.

وی بار دیگر بر حمایت خود از هیاتهای ورزشی که داری برنامه مدون و زمانبندی باشد تاکید نمود و از هیاتهای ورزشی شهرستان خواست تا در این مسیر قرار گیرند.

در پایان ورزشکاران تیمهای برتر رده های سنی مختلف و تماشاگران منتخب جوایز خود را از مسئولان شهرستان اردکان دریافت نمودند.http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=38311_1.jpg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا